משלוחים לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 150 ש"ח, משלוח עד הבית חינם מעל 300 ש"ח

משלוחים לנקודת איסוף חינם בהזמנות מעל 150 ש"ח, משלוח עד הבית חינם מעל 300 ש"ח

מתכונים לשבועות ללא גלוטן וללא סוכר

שיתוף

הקדמה

Processed With Vsco With Preset

שבועות כאן מעבר לפינה ולקחתי על עצמי אתגר, להעלות מתכונים שיכולים להוסיף צבע וטעם לשולחן החג שלכם.
כשהמטרה היא כמובן להראות איך בישול פשוט יכול להיות טעים וחגיגי
ואיך תערובות תבלינים משדרגות כל מנה והופכות את חווית הבישול לקלה ממש.

לנוחיותכם הכנתי רשימה של כל המתכונים עם חומרי הגלם ואף צרפתי את הלינקים המתאימים לחנות כדי שיהיה לכם קל למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי להתכונן לחג.

ההמלצה שלי היא להכנס ללינקים, ללחוץ על “הוסף לסל” ואז, כשתגיעו להשלים את הקנייה בחנות האינטרנטית שלנו, תשאירו בסל רק את מה שאתם צריכים לקנות.

אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלנו, שבועות זה תמיד חג שיש בו הרבה אורחים. גדלתי במושב ותמיד החברים ובני המשפחה מצטרפים כי חגיגת שבועות במושב זו תמיד אטרקציה ואם הם כבר הגיעו למושב, הם בדרך כלל כבר מצטרפים לשולחן החג.
אז כאן, יש פוסט שלם שיעזור לכם להתכונן לארוחה מרובת משתתפים כך שהיא תעבור בקלות ובהנאה.

כל המתכונים שאני מצרפת לכם לחג הם ללא גלוטן וללא סוכר מעובד ומתאימים לכל מי ששומר על תזונה נקייה כמו גם למי שסובל מצליאק.

והיופי במתכונים האלה זה שהם יכולים לשמש אתכם גם לאחר החג, כחלק מהארוחה או כארוחה בפני עצמה.

ריכזתי לכם כאן את כל המתכונים. כל מה שצריך זה ללחוץ על הלינקים, להכין לעצמכם את תוכנית העבודה ולצאת לדרך. מאחלת לכם שיהיה חג שמח וטעים. ואל תשכחו לשתף אותי איך יצא….

צזיקי מנה יוונית שהיא בין מטבל למרק. ערבוב של יוגורט יווני שומני, עם מלפפונים מגורדים, עשבי תיבול, חומץ, שום ושמן זית. צזיקי זו מנה שיכולה בהחלט להוות ארוחת בוקר או ערב בפני עצמה ובמיוחד כשלצידה מוגשים:

 גלילות חצילים במלית עגבניות מיובשות וגבינה. אני הצעתי אופציה אחת למילוי. תוכלו לראות במתכון שאפשר לגוון וליצור כמה מילויים שונים לחצילים ולהפתיע כל פעם עם מילוי טעים ואחר

ולסיום – הסלט של הארוחה. סלט שהוא גם צבעוני, גם פריך וגם ממש יפה. סלט חסה, סלק וגבינת רוקפור עם תערובת עשבי תיבול.
שלושת המתכונים נמצאים בפוסט כאן.

פשטידת גבינות ופרחים: פשטידה שהרעיון שלה הגיע מסרטון שראיתי ברשת, הבסיס הוא של קמח שקדים וגבינות, המלית היא של גבינות שמנות, ביצים ותערובת עשבי תיבול, ואת כל היופי הזה מקשטים פרחי ירקות שורש בשלל צבעים.
זו פשטידה שהיא לא רק יפה היא גם מאד טעימה וההמלצה שלי היא להכין אותה יום לפני החג ולחמם אותה כחצי שעה לפני ההגשה. המתכון המלא נמצא כאן.

סלמון בחמאה וקראסט אגוזים – מנה שיכולה להוות מנה עיקרית בארוחה. יש בה שילוב מרתק של טעמים ומרקמים. הרכות של הדג יחד עם הקראנצ’יות של האגוזים, מתיקות של מייפל, עוקצנות של הברביקיו של נווה וכל זה בעטיפה של חמאה. באמת שלא צריך יותר. היופי הוא שהמנה הזו היא גם מאד מרשימה וגם מאד טעימה והכי חשוב – פשוטה להכנה. המתכון המלא נמצא כאן.

ספגטי” זוקיני ברוטב שמנת ופטריות – זו מנה שיכולה לשמש כתוספת בארוחה או כמנה בפני עצמה. יש בה גם חלבון, גם שומן וגם ירקות. והיא טעימה. והיא קלה להכנה. והיא ממש מרשימה. אפשר דרך אגב להחליף את הזוקיני בבטטה. איך מכינים ספגטי מזוקיני ואיך מגיעים לרוטב שמנת פטריות בלי אבקות מרק ועם טעם עשיר ועמוק, תוכלו לגלות במתכון המלא שנמצא כאן.


ואיך אפשר בלי קינוח ועוגה?
שבועות בלי עוגת גבינה פירורים לא יכול להקרא חג שבועות. זו עוגה קלה להכנה, בלי ג’לטין או אינסטנט פודינג וניל, בלי גלוטן ובלי סוכר מעובד. יש בה כמה שלבי הכנה אבל גם הם קלים ממש.
והיופי הוא שממלית הגבינה אפשר להכין גם קינוחי גבינה בכוסות במגוון טעמים.
המתכון המלא של היופי הטעים הזה נמצא כאן.


אני מחכה לשמוע איך עבר עליכם החג ואיך יצאו המנות.
אם יש לכם שאלות, בקשות או הערות אני כמובן תמיד אשמח לשמוע ולהגיב. מוזמנים לשלוח לי דרך כאן או בדף הפייסבוק שלנו

ואני מזמינה אתכם לחגוג איתנו בחווית קניות אחרת. מעדנייה שנמצאת אצלכם במחשב או בנייד. אנחנו חוסכים לכם את הנסיעה, את התרוצצות, את חיפוש החנייה, את הזיעה ואת הצורך לסחוב שקיות.
בנוחות שלכם, בזמן שלכם, מכל מקום שתבחרו, רק לבחור, להקליק, למלא את הסל, לבחור לאן אתם רוצים שנשלח לכם את החבילה, ותוך יום יומיים (טוב, אולי שלושה, כי לפעמים יש שבת או חג או אתם פשוט גרים במקום קצת מרוחק) והחבילה מגיעה אליכם. ריחנית, טעימה ותמיד יש בה גם איזו הפתעה נעימה….
כל זה קורה ממש כאן

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי תאהבו גם:

סל קניות
0
    0
    הסל שלך

    הסל שלך ריק כרגע

    הגיע הזמן למלא אותו (ואת הבית!) בטעמים ובריחות נפלאים
      אופן המשלוח
      מה הקופון שלך?
      חנות
      0 הטעמים המועדפים שלי
      0 פריטים עגלה
      החשבון שלי
      לקוחות יקרות ויקרים – יצאנו לחופשת החג

      אנחנו מאחלים לכם חג רגוע ומתובל בכל טוב
      החנות האינטרנטית אומנם ממשיכה להיות פתוחה
      אך שירות הלקוחות והמשלוחים יחזרו לפעול ב 30.4

      • הרשמה
      שכחת סיסמה? אין בעיה. מייד נשלח לך מייל שיסדר את זה
      דילוג לתוכן